Nog 1 dag - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Monique Fioole - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Monique Fioole - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Mei 2017 | Nederland, Gouda

Eindelijk is het bijna zover.
Morgen vertrek ik naar New Orleans. Samen met zo'n 80 anderen. Ik heb er lang naar uitgekeken, veel voor geoefend en hard voor gespaard. Ik vind het best wel spannend maar heb er ook onwijs veel zin in!
We hebben een heel vol programma maar ik probeer wel elke dag wat te schrijven zodat iedereen een beetje op de hoogte blijft.
Nu nog even de laatste was ophangen, strijken en de koffer pakken.
De volgende post is vanuit Amerika!

  • 23 Mei 2017 - 14:03

    Jiska :

    Leuk dit!
    Ik lees graag mee!
    Fijne fijne tijd mijn lief vriendinnetje

  • 23 Mei 2017 - 15:00

    Ronilla:

    hee lieve Monique, ik hoop echt dat je de ervaring van je leven gaat hebben met deze fantastische reis. Ik ga meelezen en meegenieten. Dikke kus

  • 23 Mei 2017 - 16:19

    Juud:

    Wow nog effe en je zit er!!! Ga je volgen lieverd. Heeeeel veel plezier!! X

  • 23 Mei 2017 - 19:34

    Joyce:

    Heel veel plezier lieverd. Geniet met volle teugen! Xxx

  • 24 Mei 2017 - 20:07

    Toby:

    Heel veel plezier in Amerika.
    Je krijgt natuurlijk veel applaus omdat je het beste kan zingen.

  • 25 Mei 2017 - 10:37

    Gerdine:

    Heel veel plezier. En ik ga je natuurlijk volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 19 Mei 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 4785

Voorgaande reizen:

24 Mei 2017 - 01 Juni 2017

Zingen in New Orleans

Landen bezocht: