Naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Monique Fioole - WaarBenJij.nu Naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Monique Fioole - WaarBenJij.nu

Naar New Orleans

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Mei 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

Ik ben aangekomen! Over het algemeen ben ik daar niet blij mee maar nu wel! De reis was lang en vermoeiend.
Ik ben om 7 uur van huis vertrokken, mijn vader heeft me naar Schiphol gebracht dat ging gelukkig heel soepel. Aldaar begon het grote wachten. Van de ene rij naar de volgende maar samen met Sophie, Elsbeth en Michaela was dat best gezellig. In het vliegtuig zat ik naast mensen die niet van het koor waren dus tijd voor een film. Bridget Jones' Baby, vermakelijk. Nog wat lezen, beetje heen en weer lopen en wat buurten bij die en gene en we zijn in Washington. Daar weer van rij naar rij en na 3 uur op het vliegtuig naar New Orleans. Om lokale tijd 9 uur (NL tijd 3 uur s nachts) eindelijk in het hotel.
Slapen is moeilijk door de jetlag, dus nu om 4 uur al weer wakker.
Over een half uurtje gaat de wekker want we moeten om half zes aan het ontbijt zitten! Om 7 uur worden we namelijk verwacht in de tv studio voor een optreden bij WWL TV.
Een superleuk begin dus van deze reis.

  • 25 Mei 2017 - 12:54

    Joyce:

    Fijn dat je er bent. Sterkte met de jetlag. Hopelijk trekken de mooie optredens je er doorheen. Xxx

  • 25 Mei 2017 - 14:52

    Jouw Liefste Zoon:

    Veel succes met het optreden zo word je ook nog beroemd xxx

  • 25 Mei 2017 - 19:38

    Tirza:

    Lieve mama,
    Ik wens je heel erg veel plezier in Amerika!

  • 25 Mei 2017 - 21:41

    Ronilla Snellen:

    Leuk om je zo te volgend Monique! Op welk net ben je te bewonderen of gewoon bij CNN? :) dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 19 Mei 2017
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4784

Voorgaande reizen:

24 Mei 2017 - 01 Juni 2017

Zingen in New Orleans

Landen bezocht: