Vrije dag! - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Monique Fioole - WaarBenJij.nu Vrije dag! - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Monique Fioole - WaarBenJij.nu

Vrije dag!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

Vandaag is het Memorial dat, een vrije dag voor veel Amerikanen en ook voor ons.
Nadat we een beetje hebben uitgeslapen gaan we shoppen. Er is hier een outlet center met een JC Pennys en een Dressbarn. Personal shopper Rob gaat mee. Hij zoekt voor iedereen passende kleding en voorziet ons ook van commentaar. Ook John (de man van Wilma) doet aan positieve feedback en zo is shoppen met zn allen echt leuk.
Ik heb een lange jurk gekocht, een rood jasje, een spijkerbloesje, een hippig bloesje en zwarte sketchers. En een vest dat was afgeprijsd maar 9 dollar 75 maar bij de kassa maar 1 cent bleek te kosten! Koopje van het jaar dus.

S avonds wilden we ergens in de stad eten maar het kwam met bakken uit de lucht. Binnen een half uur stonden de straten blank. Daarom het eerste de beste restaurant in gedoken... bleek het een poepiechic ding! Met bijbehorende prijzen. Dus ik nam een salade met warme brie en de rest een burger. Mijn salade kostte 13 dollar en bestond uit wat cranberries, 15 blaadjes sla en een stukje brie van 5x5 centimeter en dat lieg ik niet. De burger was maar liefst 32 dollar maar was iets groter.
Dus maar geen toetje genomen. In plaats daarvan even een theetje gedaan bij Starbucks.

S avonds heeft een deel van het koor opgetreden in de gevangenis. Dit was erg bijzonder. Mannen en vrouwen in 1 ruimte en met elkaar naar "ons" concert luisteren. Het was heel apart. Jammer dat ik er niet bij mocht zijn maar er mochten slechts 20 mensen mee.

Ik ben op tijd naar bed gegaan. Ook een keer goed. Morgen alweer de laatste dag. ..

• 31 Mei 2017 - 06:46

Wendy:

Leuke blog Monique wat een uitkomst weet in inmiddels die nieuwe tijd hulpen van tegenwoordig. Soms lijkt het of we er gewoon bij zijn. Lekker een vrije dag. Na een super strakke planning erg fijn . Geniet van je laatste momenten daar. Zing, want op de filmpjes zien we dat je geniet. Liefs Wendy